İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Hat Kapama İşlemini Yapmayıp Haksız Kazanç Sağlıyorlar

İki kere Telekom'a gidip hat kapatma işlemi yapmak istediğimde ilkinde saat 16:00 'dan sonra yapamıyoruz dediler. İkincisinde ise Avrupa'nın iletişim altyapısını kurduğunu söyleyen firmanın kendi şubesinde hatlar çalışmıyormuş, sistemden bir şey göremedikleri için yine yapmadılar, hat kapatma işlemini ama ısrarla kullanılmayan hat için birikmiş fatura göndermekteler. Bu gönderdikleri faturalara karşılık verilen bir hizmet var mı, yok. Tespit etsinler tamam diyeyim emeğinizin ve hizmetinizin karşılığıdır bu diyerek ödeyeyim ama yok, hattı kapatmamak için bir sürü mazeret yani siz hattı kullanmasanız da kapatmayın bizde bedavadan para kazanalım. Ne güzel dünya be keşke öyle garanti para olan bir iş kolu da biz bulsak. İş yapsan da yapmasan da gelsin paralar. Verme bu hizmeti bana zaten kullanmıyorum denemede engel olmuşlar, bugün gitsem kapatmak için kesin yine vardır bir bahaneleri.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget