07.03.2017 saat 12:20 gibi Beyazıt Meydandan bindiğim 34 tdb ** plakalı araca iki kere uyarmama rağmen taksimetreyi yaklaşık 100 mt sıfırlamadı ve ben direk 12 TL'den başladı. Vardığım yere kadar 13 TL yazdı akabinden taksici benden 20 TL aldı ve aradaki mesafe bu kadar tutar dedi bende kendisine en fazla 100 mt gittiğini 1 TL ya tutar ya tutmaz dedikten sonra tartışmaya başladık zorla 15 TL aldı bir dada beni taksiye görselde almayacağını insanlık yaptığını belirtti sanırım babasının hayrına yaptığını sanıyor (yolda durupta başka müşterilere nereye gittiğini sorması onları da 2. müşteri olarak taksiye almak istemesinden bahsetmiyorum bile) bize bunu yapan turistlere kimbilir neler yapıyordur orada.
Yorum Gönder