21. YY'da Karaman Merkez' de Türk Telekom çekmiyor! Şehrin dışı filan değil Cedit Mah. Neredeyse Çarşı gerekçe de şu bu yılki yatırımlarımız arasında orada çalışma yok koskocaman Türk Telekom kendisini daha fazla küçük düşüremezdi herhalde ödediğimiz faturalar kullanamadığımız internetlere insanlarla konuşurken kapı pencere önlerine koşuşturuyoruz sanki dağın başında bir köyde yaşıyorum. Türk Telekom şehrin göbeğinde E-3G arası gidip gidip gelirken internet bitiyor.
Yorum Gönder