İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

LG Mobile Ekran Sorunu,Ücret İadesi İstiyorum.

Telefonu alalı 23 ay oldu,24/02/2016 tarihinde yazılımsal arıza nedeniyle bir kez 08/02/2017 tarihinde batarya arızası nedeniyle ikinci kez garantiye yolladım ve 04/03/2017 tarihinde telefonumun ekranı kendi kendine gidip gelmeye başladı,bu arıza için telefonun kasası sökülme durumu olur ise telefonumun değişimini ya da alırken ödediğim ücretin iadesini talep ediyorum. Bu talebimin sebebi ise cihazı ikinci el satarken sokulduğu için fiyat düşmesi olacağındandır.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget