28.02.17'de saat 13:00'da Kadıköy Çarşı şubesinden aldığım hattım bir saat sonra aktifleşeceği söylenmesine rağmen, gün boyunca aktif olmadı ve benim için çok önemli bir iş ve ekonomik kayıp oldu. Yabancı uyruklu olduğum için ve kısa süreli İstanbul'da kalacağım için hattımı pasaport bilgilerim ve 60 liralık tutarla aldım. Saat 18:30'da yeniden şubeden geçtiğimde ''bilgileriniz sisteme geçti fakat Telekom'dan henüz aktifleşmedi ve yeniden 1 saat sonra aktifleşecektir'' dendi. Gece 23:00 operatörü aradığımda da ''kaydınız sistemimize geçmemiş belgeleriniz bize ulaşmamış'' diye bir açıklama geldi bununla ilgili ne yapmam gerektiğini sorunca da kaydımı yaptırmış olduğum bayiye gitmem gerektiğini öğrendim. Dediğim gibi iş görüşmesi nedeniyle dün bulunduğun noktaya gitmek benim için yine ciddi bir kayıp yaratacaktır. Resmen mağdur oldum, parayı veren ben işi çözemeyen Türk Telekom yazıklar olsun!
Yorum Gönder