İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Fazla Para Aldı Sorunu Çözemiyor.

Türk Telekom Fazla Para Aldı Sorunu Çözemiyor.

Türk Telekom firması tarafından iş yerimdeki telefon+internet hizmetinin kampanyasının / taahhüdünün devamı için 23.01.2017 tarihinde arandım. Her ay 65 TL düzenli ödeme yapmaktaydım. 2 yıl süreyle devam edecek aylık 54 ya da 58 TL'lik sabit fiyata anlaştık. Bu ay ilk faturam geldi. Ancak fatura inanılmaz bir şekilde 102 TL olarak geldi. Hemen müşteri hizmetlerini aradım ve kayıt açtırdım. Son ödemesi 15 Mart olan bu faturanın sebebini önce günlerce tespit edemediler. Ertesi gün ödeyeceksiniz yapacak bir şey yok dediler. Aynı gün 2. açtırdığım şikayet kaydı ile, bu yanlışın 23 Ocak 'ta hemen evet dediğim teklifin 8 Şubat 'ta kampanyaya sokulmasından kaynaklı olduğunu bu sefer tespit ettiler. Telefonda görüştüğüm takım lideri hatalarının kendilerinden kaynaklı olduğunu söyledi. Bodrum Telekom Müdürlüğü'ne gittim. Bugün bu tutarı ödedim de. Ancak sıkıntı halen çözülmedi. Şikayetçiyim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget