15.04.2017 tarihinde Isparta'dan 21.30 kalkışlı otobüs yolcusunun ablasıyım. Kardeşim Isparta otogarındaki muavine Lara tarafına nasıl gideceğini sorduğunda '-Otobüsten inince caddenin karşısına geç ve yazıhanenin orada bekle, servis alır seni' diyor. Çalkaya'da kardeşim inerken muavin yolcunun indiği yerde beklemesi gerektiğini söylemiyor. Kardeşim Isparta otogarından aldığı bilgiyle yolun karşısına geçip yazıhanede beklemeye başlıyor ve 5 dakika sonra beni arıyor. Antalya Otogarını aradığımda ise şu bilgiye ulaşıyorum'' inen yolcuların tümü alındı! ''. Oysa Çalkaya'da sadece kardeşim inmiş ve inen başka bir bey de servis kullanmamış. Yani oradan inen yolcuların alındığı bilgisi yalan. 18 yaşında genci gecenin kaçında orda bekletiyorsunuz. Antalya ve Isparta Otogarındaki telefon görüşmemde de özür dilenmemesi ve şikayet edebileceğim bir telefon numarası verilme lüksü de ayıp üstüne ayıp! Bir daha asla.
Yorum Gönder