İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Faturaya Hesapta Olmayan Ekstra Ücretler Yansıtıyor.

Yaklaşık 1 ay önce yıllardır kullandığım Avea'dan V***'ye geçtim ancak V*** doğru düzgün çekmediği için bir hafta içinde tekrar Avea'ya geçmek zorunda kaldım. 3 ay dolmadan geçtiğim için 30 TL cezai bedel ve taahhüt bozma ücreti ödemeyi kabul etmek mecburiyetinde kaldım. Bana V***'da ekstra fatura çıkmayacağı Avea üzerinden tahsil edileceği söylendi Türk Telekom Ataşehir Örnek Mahallesi Cep merkezinde. Şimdi normalde 29 TL olan ödemem gereken ücret iki fatura olarak çıkarılmış birincisi 56 TL ikincisi 48 TL olarak çıkmış ayrıca 15 TL V*** da fatura çıkmış bir ayda! Çağrı merkezini defalarca aradım soruma cevap almaya çalıştım. Bu ücretin neden kaynaklandığını sordum. Ç*** adında bir çağrı merkezi görevlisi gayet lakayt bir şekilde interneti aşmışsınız ondan dedi. Aşmadığımı hala 1200 MB olduğunu söylememe rağmen hiç yardımcı olmadı. Galiba Avea'yı kullanmayı bırakmalıyım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget