İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Demek Mağdur Olmak Demek Verdiği Hizmetin Arkasında Durmamak Demek.

Türk Telekom Demek Mağdur Olmak Demek Verdiği Hizmetin Arkasında Durmamak Demek.

4 yıldır TTNET 2 yıldır Tivibu kullanıcısıyım. Bu interneti aldığımdan bu yana günde 40 kere kopmalar yaşıyorum artık müşteri hizmetini aramaktan sıkıldım. Arıza kaydı oluşturuluyor ama ne arayan var ne gelen. Elit hizmet istedim tam 5 kere o bile gelmedi. Kablolarda sorun var denildi baktırdım kabloda sorun yok. Tek sorun modem. Aralık ayında TTNET'ten gelen kişi modemden olduğunu söyleyip benim modemimi aldı güncelleyip getireceğini söyledi kendi modemini bıraktı gitti. TTNET'i aradığımda benim modemim nerede diye verecek cevapları yok eve gönderdiğiniz kişiyi bilmiyor musunuz. Sözleşmem bittiği zaman tekrar sözleşme yapmayacağımı söyledim ve bunun üzerine bana söz verildi sıkıntınız giderilecek diye ama tabi ki sözlerinde durmadılar. Ben yıllardır boşa para veriyorum. Bildirdiğim arıza kayıtlarının tüm mesajları duruyor hakkımı arayacağım Türk Telekom.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget