12.02.2017 tarihinde N11.com aracılığıyla Kron xc 100, 27,5 inç bisiklet aldım. Bisikleti aldığımda ön tekerinde yalpalama vardı, pedallarından kağnı arabası gibi sesler geliyordu. Yetkili servisi gidermeye çalıştı. Vites aktarıcısında halen sorun var. Bu hususları müşteri hizmetleri ile görüştüm. Benden garanti belgesi istediler. Ben de gönderdim ancak kimse ne aradı ne de ilgilendi. Kısacası çok ilgisiz müşteri hizmetleri var.
Yorum Gönder