09.03.2017 tarihinde Türk Telekom'a geçtim ve hayatımın hatasını yaptım sanırım, çünkü şebeke problemleri, internet problemleri bitmek bilmiyor. Müşteri hizmetleri ile görüşmem sayesinde bana verilen sim kartın problemli olduğunu söylendi ve yenisini 10 TL karşılığında alıp denemem lazımmış, bayiden aldığım yeni sim kartın bozuk çıkmasından dolayı mağdur oldum ve yenisi para verip aldığımda tekrar bozuk çıkmaması gibi bir garantisi yok. Çalışmayan ayıplı ürün satan Türk Telekom tarafından mağdurluğumun giderilmesini talep ediyorum.
Yorum Gönder