İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Nike Air Max Ayakkabının Üstü Deforme Oldu

Nike Air Max Ayakkabının Üstü Deforme Oldu

Nike Air Max aldım, ayakkabının üstünde deforme oldu ve değişmiyorlar. Bu ayakkabı hatalı hatalarını kabul etmiyorlar ve tüketici haklarına başvuracağım. 12 ay içinde 2 tane Air Max aldım ikisinde de aynı hata oldu ve aynı marka aynı numara ve değiştirmiyorlar. Bursa Özdilek'ten aldım ayakkabıları 700 TL para verdim ve şimdi giyemiyorum ayakkabıyı. Yanından açılma oldu ve deforme diye iade ettiler.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget