Hafta sonu hattıma 30 TL yükledim. İçinde 4,5 TL vardı. Toplam 34 TL bakiye oldu. Sadece 2 defa 30 sn. zamanında internetimi açtım. Fakat 34 TL bakiye içinden alındı. Paket yapamadan bakiyeleri haksız yere alan Türk Telekom'u haksız kazanç yapmakla kınıyorum. 1 dakika internete girmenin bedeli 34 TL tutar mı sizce. Müşteri hizmetlerini aradım "2 MB internet harcamışsınız 21 TL tutmuş" diyor. 2 MB internet nasıl 21 TL tutar anlamadım. Yetkililerden 34 TL bakiyemi geri, istiyorum. Para kolay kazanılmıyor. Bu haksızlık!
Yorum Gönder