İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Tommy Hilfiger Bot Renk Atması ve Topuk Bırakma.

Boyner mağazasından Tommy Hilfiger markasından bot aldım, yaklaşık iki ay kullandıktan sonra renkte bozulma ve topuklarda bırakma oldu. Garantiye sevk ettim ama kullanıcı hatası diye standart bir metin hazırlayarak geri gönderdiler. Deformeye uğratacak herhangi bir şey yapmama rağmen sıvı teması sonucu deforme olmuş dediler. Herhangi bir onarma da yapılmadı.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget