Boyner mağazasından Tommy Hilfiger markasından bot aldım, yaklaşık iki ay kullandıktan sonra renkte bozulma ve topuklarda bırakma oldu. Garantiye sevk ettim ama kullanıcı hatası diye standart bir metin hazırlayarak geri gönderdiler. Deformeye uğratacak herhangi bir şey yapmama rağmen sıvı teması sonucu deforme olmuş dediler. Herhangi bir onarma da yapılmadı.
Yorum Gönder