Akasya Gülaylar mağazasından aldığım tamtur altın alyansımı aldıktan 2 ay sonra bir imitasyon yüzük gibi kararma oldu, kenarlarında ki taşlar düştü tadilata gönderiler geri geldi aynı şekilde yapılamadığını söylediler. Daha sonra aynı yüzüğü Capitol mağazanıza götürdüm, oradaki arkadaşlar Akasya'nın bayi mağazası olduğunu bu yüzden doğru bir şekilde yardımcı olamadıklarını söyledi ki söyledikleri gibi oldu Capitol mağazası çok güzel bir şekilde tadilattan teslim etti yüzüğümü ama şimdi de bir taşı daha düştü. Yüzükten hevesimi alamadan nefret ettim ve geri iade etmek istiyorum zarar edeceğimi söylüyorlar. Bir daha asla adım atmam mağazanızın önünden. Doğru düzgün takamadığım bir yüzükten ben neden zarar ediyorum! Satın aldığım fiyattan iadesini talep ediyorum. Sıfır müşteri memnuniyeti olan bir firmasınız acil gereğinin yapılmasını istiyorum.
Yorum Gönder