Telefonumun şarj soketi bozuktu ve telefonumun bataryasının pil ömrü düştüğü için yeni bir batarya istediğimi sorunlarda belirtmiştim. Fatura da ana kart değişimi ve batarya için fiyat biçmişler (anakartın üzerinde zaten şarj soketi olduğu için) araştırdım ve bu Telpa dedikleri yerin teknik servis değil kandırıcı sıfatıyla en pahalı parçayı satmaya çalıştıklarını öğrendim. Bende dünyanın en akıllı müşteri temsilcisini aradım ve yeni bir batarya istemediğimi, şarj soketi için anakartın değiştirilmesine onay vereceğimi bildirdim. Cevap olarak "böyle bir şey olamaz. Biz bütün sorunları yapıyoruz. Batarya sorunlu ise faturanızda bununda mecburen olması gerekiyor "... gibi saçma ilkokullu cevabı aldım. "fiyatı kabul etmeyip telefonu tekrar göndersem bu sefer batarya için fatura kesilir mi" dedim, yüzüme kapattı. Numaramı ezberlemiş daha açmıyor.
Yorum Gönder