İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Daisy Poliklinik Lazer Epilasyonda Eksik Bilgi Verdi Paramı İade Etmedi.

Gerekli görüşme için gittim. 3 seans aldım, ücreti peşin verdim. 2 seans sonunda etkisini beklerken kıllanma arttı. Ben tekrar gittiğimde durumu anlattım. 3 seansın yetersiz olduğu tarafıma iletildi. Daha önce verilmeyen bir bilgi ile tüketici yanlış karar alabilir... Kıllanma artılı olacağı ve 3 seansın yetersiz olduğu ilk başta söylense ben hiç bu lazer epilasyona başlamazdım. Kaldı ki hiçbir takip vb. uygulama yok. Almadığım seans ücreti 250 TL tarafıma iade edilmedi...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget