Gerekli görüşme için gittim. 3 seans aldım, ücreti peşin verdim. 2 seans sonunda etkisini beklerken kıllanma arttı. Ben tekrar gittiğimde durumu anlattım. 3 seansın yetersiz olduğu tarafıma iletildi. Daha önce verilmeyen bir bilgi ile tüketici yanlış karar alabilir... Kıllanma artılı olacağı ve 3 seansın yetersiz olduğu ilk başta söylense ben hiç bu lazer epilasyona başlamazdım. Kaldı ki hiçbir takip vb. uygulama yok. Almadığım seans ücreti 250 TL tarafıma iade edilmedi...
Yorum Gönder