İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Teleset Mobilya 6 Sandalyeyi 2 Aydır Teslim Edemediler

Teleset Mobilya 6 Sandalyeyi 2 Aydır Teslim Edemediler

Teleset Modoko mağazasından satın aldığım 6 adet sandalyeyi 2 aydır teslim edemediler. Arayıp bilgilendirme yok sürekli müşterinin takip etmesi gerekiyor böyle bir mağazacılık anlayışı, böyle bir müşteri memnuniyetsizliği görmedim. Bundan sonrasını Tüketici Mahkemesi sonuçlandıracak artık.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget