Teleset Modoko mağazasından satın aldığım 6 adet sandalyeyi 2 aydır teslim edemediler. Arayıp bilgilendirme yok sürekli müşterinin takip etmesi gerekiyor böyle bir mağazacılık anlayışı, böyle bir müşteri memnuniyetsizliği görmedim. Bundan sonrasını Tüketici Mahkemesi sonuçlandıracak artık.
Yorum Gönder