Sony Xperia M4 Aqua telefonum garantisi devam ederken birden şebekeye bağlanamama haliyle ne arama ne de bana kimse ulaşamaz oldu telefonu Eskişehir Media Markt'tan aldığım için oraya verdim İstanbul'a yollanıyormuş yapıldı diye geldi değişen hiçbir şey yok daha orada mağazada tekrar yolladım müşterinin belirttiği arıza yok denilip sadece güncelleme yapılıp yollanmış mağazada tekrar denedim yapılmamış mağaza görevlisi abi "hayret ya bir de benim sim kartı takalım" dedi oda baktı denedi. Yok aynen sorun devam etmekte. 3. kez tekrar yolladık şu an serviste KVK İstanbul'da yapılıyormuş. Bir de işin enteresanı test edildi diyorlar kesinlikle yalan sim takıp denenmesi gerek. Bu arada sim kartımı da yenileyip denedim 1 aydır telefonsuzum. Sony markasına her zaman güvenmiş ve bir çok çeşidinden kullanmış birisi olarak servislerinden memnun kalmadım ilk defa.
Yorum Gönder