Gazipaşa Güney Akdeniz Seyahat şubesi çalışanlarının sorumsuzluk sebebi ile otobüs seyehatini gerçekleştiremedim saat 14:00'da şubenizi arayarak saat 19:45 Antalya seferiniz için bilgi aldım ve rezervasyon yapılmasına gerek olmadığını otobüse yer olduğun bilgisini teyit ettim daha sonra şubenize geldiğimde otobüsün dolu olduğunu ve yer olmadığını gün içindede başka sefer olmadığının bilgisi aldım. Ayrıca 05.03.2016 saat 19:45 saatli seferinizin kaptan şoförü ise konuyla hiç ilgilenmeyip dalga geçer gibi Konu ile alakadar olmayıp 'kim bilet var dediyse sorunlarını onunla halletsin beni ilgilendirmez' diyerek sesini yükseltir. Açıkçası Akdeniz gibi markalaşmış bir firmanın bu kadar sorumsuz çalışanlarının olması oldukça rahatsızlık vericidir sırf bu sebeple mağduriyet yaşadım inanılacak gibi değil.
Yorum Gönder