Kartvizit siparişi verdim 07/03/2017 teslim edilir dedi. 08/03/2017 de kadınlar günü semineri olduğunu acil gerektiğini ilettim tamam dendi, bugün arıyorum telefon bozuk falan diye yalan konuşuyorlar mail attı 2-3 gibi teslim alabilirsiniz dendi İstanbul Anadolu yakasındayız Kozyatağı'nda 1'de, arkadaşımı Bayrampaşa'ya yolladım, bu mail üzerine şimdi 6 denmiş ve parasını hemen aldıkları kartlarımı almak için arkadaşımı matbaaya yönlendirmiş. Topkapı'ya matbaacı yetişmez demiş, mağdurum mağduriyetim nasıl çözümlenecek yol param personel bekletmem ve yarın ki seminerime kartsız nasıl katılacağım?
Yorum Gönder