Trafik olduğu için kendi güzargahı olmayan alandan gitti ve Ben her otobüs beklediğim de 1 saatten fazla gelmiyordu. demek ki sebebi bundan kaynaklıymış. Bir de Emniyet Mahallesinde bir tane durak çok az geri alınmış kimsenin haberi olmadığı için eski durakta bekliyordu adam ve eli kolu dolu otobüs peşinden koşturdu. Beyefendi güzargahını kullanmadan gidebiliyor. Ama adam 2 adım ötede durdu diye otobüse almadı. Bu nasıl bir iştir ya . Yazıklar olsun. Otobüsün arkada yazan no.: 02218'dir. Umarım bu konuya el atılır da iş yaptığınıza dair içimde bir umut olur.
Yorum Gönder