Sayannora diye kayıt ettirdiler iki ay hiç dönüş yapmadılar. Ben aradım telefon hatlarımızda problem var dediler. Ben üyeliğimi iptal ettirecektim ama ikna ettiler. İki ay sonra başladım ödemeyi de yaptım her hafta farklı insanlar var. Bana prof. İnsanlarla çalıştıklarını her şeyin hijyenik olduğunu söylediler ama maalesef sıradan vasfı olmayan insanlar kimse kimseyi ciddiye almıyor. Bana üyeliğimin sözleşmeye göre bittiğini daha alamayacaklarını söylediler. Bende Sağlık Bakanlığı dahil her yere şikayette bulundum.
Yorum Gönder