İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Sağlık Bakanlığı Devlet Hastanelerinin Her Şeyde Yetersiz Olması

Sağlık Bakanlığı Devlet Hastanelerinin Her Şeyde Yetersiz Olması

Annemi her üç ayda bir mesane tümöründen dolayı Bursa Muradiye Devlet Hastanesine gidiyoruz. Odalar çok küçük bir kişilik odalarda iki kişi kalıyor ya da büyük bir salonda birçok kişi kalıyor. Ayrıca bu devlet bu kadar yetersiz mi idrar torbası değiştirme yerine şişelere boşalttırıyor. Sağlık ararken sağlıktan oluyoruz. Yatakların durumu durumu da vahim halde özel hastanelere herkesin gitmeye parası zaten yok, verdiğimiz vergilerle meclistekiler ve yakınları çok güzel faydalanıyorlar. Nilüfer Beşevler Diş Hastanesinde açıldı. Kötü diş yapılıyor, malzemeler en kalitesiz olanı yazmakla sayfalar yetmez.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget