22.2.2017'de ceviz soyma makinesi aldım. 40 gün oldu malı göndermedi. En az günde üç beş kere telefonla aramama rağmen "hafta başında yok ortasında gönderiyorum" dedikten sonra 40 gün geçti en son 03.03.2017 Pazartesine bıraktı. Göndermezse Cumhuriyet Savcılığına usulsüzlükten dava açacağımı kendisine de söyledim.
Yorum Gönder