Ben Necip Fazıl Kısakürek Sokakta oturmaktayım. 35-8 numaralı bina sokağımızda çöp sorunu vardır apartmanlar arasında sorun yaşamaktayız. Yok benim binanın karşısına koyma yok binan önüne koyma gibi olaylar her gün yaşanmakta ufakta olsa tartışmalar yaşanmaktadır. Sizden isteğimiz çöp konteyneri lütfen bu konuyla ilgilenirseniz sevinirim. Yoksa bu tartışmalar kavga dönüşebilir. Olacak olaylardan siz pay sahibi olmayın bir tanede olsa 1 çöp konteyneri verin sokağımıza.
Yorum Gönder