Karşıyaka Cemal Gürsel Caddesinde yapılan tramvay inşaatı, yapan insanların ne kadar bilgisiz olduğunu gösteriyor. Cadde bir gün asfalt yapılıyor, ertesi gün tekrar sökülüyor ve sonra tekrar yapılıyor. Bu arada ev sahipleri tozdan boğuluyor. Acaba çalışanlar ve bunları denetleyenler de hiç mi sorumluluk yok?
Yorum Gönder