İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Prima Yan Bantları Yara Yaptı.

Prima Yan Bantları Yara Yaptı.

Oğlum 5 aylık ve doğduğundan beri Prima kullanıyoruz. Bezin yan bantları son 3 aydır yavaş yavaş bacağının iç kısmını tahriş etmeye başladı fakat bu son 15 gündür daha da kötü bir hale gelmeye başladı. Bacağının yan bantları denk geldiği kısım kıpkırmızı yara su an ve ne sürdü isek geçiremedik. Bunun için Prima bırakıp başka bir markayı denemeyi düşünüyoruz.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget