Kamil Koç şirketiyle uzun zamandır seyahat ediyorum ama bu son seyahat gidiş ve dönüş son olacak çok kötü bir otobüs koltukta eski bir ekran çalışmıyor ne kapanıyor ne açılıyor kulaklıklar bozuk şoförler ehliyeti kasaptan almış gibi.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder