Geçen hafta oynanan PTT 1.lig Elazığspor-Göztepe maçında sözde yapılan kötü tezahüratlar dolayısıyla taraftara verilen toplu maç cezası dolayısıyla hem çok şaşkın hem de öfkeliyim. Şahsımın küfür nedeniyle aşığı olduğum takımın bir sonraki iç saha maçına gidemiyor olmak beni üzdü. Söyleyeceğim şey şudur: 1) küfür etmediğim halde maç cezası alıyorum 2) kötü tezahürat olmamış demiyorum ama başkasının cezasını niye ben çekiyorum. Adalet sistemimizde cezalar şahsidir, toplu ceza veriliyorsa adalet bunun neresinde. 3) madem Passolig bu tür kötü tezahüratların önüne geçemiyor, şiddeti önleyemiyorsa öz eleştiri yapmanızı şiddetle tavsiye ediyorum. 4) Yıllık 17 TL'yenileme ücreti alıyorsunuz ama bana diyorsunuz ki sen takımının maçına gidemezsin.
Yorum Gönder