Almış olduğum el ve ayak kalıbındaki alçı belirtilen ölçekler ve talimatlara uyarak yapmış olduğum halde mağdur oldu. Pembe bir renk olması ayrıca şok edici ve üzücü. Satıcı bekleyip kuruduktan sonra değişeceğini söyledi fakat alçı çamur gibi dağıldı. Üstelik bayağı bekledim ve kuruttum tabi ki sonuç hüsran ve cevap ne yazık ki tatmin edici değil. Boşa giden param oldu. Geri dönüşleri inanılmaz umursamaz oldu. Yazık çok yazık.
Yorum Gönder