Pegasus Havayolları gibi kalitesiz düzensiz ve sürekli sorun yaratan başka bir havayolu şirketi yok. 18.03.2017 tarihinde saat 7:30 a Sabiha Gökçen sen Urfa'ya bilet aldım. Önce 8:30 a rötar olduğu söylendi. Sonrada 8:19 da uçağa binmek için kapıya geldiğimizde kapıların kapandığını ve bizi uçağa alamayacaklarını söylediler kaptanın keyfine göre 15 veya 10 dakika önceden kapı kapatılıyormuş böyle keyfi bir uygulamanın yapıldığı başka bir firma olamazdı.
Yorum Gönder