İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Bambi Ayakkabı Şikayeti.

Bambi Ayakkabı Şikayeti.

Aralık ayında aldığım bot yanlarından açılma yaptı. Ayakkabıdan çoraplarıma siyah boya bulaştı. Şikayetimi aldığım mağazaya ilettiğimde bir şey yapamayacakları söylediler ve terslendim. Bambi'den aldığım bu ayakkabıdan hiç memnun değilim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget