Aralık ayında aldığım bot yanlarından açılma yaptı. Ayakkabıdan çoraplarıma siyah boya bulaştı. Şikayetimi aldığım mağazaya ilettiğimde bir şey yapamayacakları söylediler ve terslendim. Bambi'den aldığım bu ayakkabıdan hiç memnun değilim.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder