İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Paris Güzellik Merkezi Cilt Bakım İşlemi

Grupanya.com'dan aldığım 2 adet fırsat koduyla cilt bakımı yaptırmaya gittik. Alırken açıklamada yazılan makine ve işlemde kullanılan ürünler kullanılmadı ya da aldıktan sonra telefonda anlatılan hiçbir uygulama yapılmadı. 1 Saatlik bakım 40 dakika belki sürdü belki sürmedi. Cildimdeki gözenekleri eline bir peçete alıp sıkarak temizlemeye çalıştılar çok çok amatörce idi. Şikayet edebileceğim her yere başvuracağım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget