Grupanya.com'dan aldığım 2 adet fırsat koduyla cilt bakımı yaptırmaya gittik. Alırken açıklamada yazılan makine ve işlemde kullanılan ürünler kullanılmadı ya da aldıktan sonra telefonda anlatılan hiçbir uygulama yapılmadı. 1 Saatlik bakım 40 dakika belki sürdü belki sürmedi. Cildimdeki gözenekleri eline bir peçete alıp sıkarak temizlemeye çalıştılar çok çok amatörce idi. Şikayet edebileceğim her yere başvuracağım.
Yorum Gönder