Facebook üzerinde gördüğüm 3 boyutlu nevresim ilanına bakarak, 2 takım nevresim sipariş ettim, siparişimden 10 dakika sonra verdiğim numaradan firma aradı, hangi ürünü istediğimi sordu. Söyledim. Kapıda ödeme yapacaktım ama, çalıştığım yerdeki personel ben görmeden parayı ödeyip ürünü teslim almış, parayı da Sürat Kargo çalışanına teslim etmiş. Eve gelip ürünü açınca çul-çaput koyduklarını gördüm. Firmayı aynı numaradan arıyorum açmıyorlar. Facebook'ta ilanı hala dolaşıyor, alttaki yorumları okuyunca bir çok kişi anlaşılıyor ama ben ürünü alırken bütün yorumları okumadım, üstteki 3 yorumda her şey çok iyi.
Yorum Gönder