15.03.2017 tarihinde annemi göğsündeki kitleyi aldırmak için Özel Tınaztepe Hastanesi'ne ameliyata getirdik. Ameliyat sonrası çıktığımız oda hastane odası değil adeta yol geçen hanı gibiydi. Zorlu bir ameliyattan sonra kanser hastasının dinlenmesi ve uyuması gerekirken odada diğer yatak için sürekli birileri gidip geldi. Bu da yetmiyormuş gibi saat 23:00 da sizi başka odaya almamız gerekiyor denilip o saatte başka odaya taşındık. Şikayeti bildirdiğimiz amir hastaneye hasta kabul edememe gibi bir lüksümüz yok dedi biz de tabi ki yok ama bunun organizasyonu bir şekilde daha sağlıklı sağlanmalı dedik. Ama bir değişiklik olmadı ve başka odaya taşındık. Sonuçta özel hastanenin amacı daha konforlu ve sağlıklı koşullarda tedavi görebilmek ama Tınaztepe'de maalesef ki hastaya saygı hiçbir şekilde yok. Ameliyattan çıkan hasta oda oda gezdiriliyor.
Yorum Gönder