Saat:21.00' da İzmir'den Çorum'a gitmek için Kamil Koç'a ait otobüsle yola çıktık. Sabah 9 gibi Çorum'da olmamız gerekiyor. Ancak Uşak'ta iki saattir bekliyoruz, hala hareket etmedi. Bütün yolcular mağdur oldu. Burada acil bu şikayeti değerlendirin. Şoförler de hiç umursamıyor. Trafik ışıkları için geri geri gitti. Kaç metre gidilmemesi gereken yerde herkesin canını tehlikeye atıyor.
Yorum Gönder