Bugün gittik oğlumun kontrolü vardı kan alındı maşallah kan parası da alıyorlar. Hiçbir hastanede görmedim ben kan alınırken para alınsın! 35 TL kan parası mı olur ya uçmuş bunlar ama burada kalmayacağım şikayet edeceğim.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder