Yeni Foça'da ikamet etmekteyim. 745 numaralı Eshot'u kullanmaktayım. Hem şehir içi uygulaması olan 90 dakika tarifesi uygulanmıyor. Hem de arızalandı araç deyip 2 tren daha beklemek zorunda kalıyor yolcular. Bu hafta 3 kez arızalanan araçlar yüzünden istasyonda en az 25 dk. Beklemek zorunda kalıyoruz. Hep mi arızalı araç buraya veriliyor neden bakımları zamanında yapılmıyor. Neden ek bir araç bu gibi durumlar için yeni Foça yolcularına sunulmuyor? Konu ile ilgili umarım bir iyileştirme yapılır.
Yorum Gönder