İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Eshot Otobüs Arızası İçin Bir Önlem Alınmamış

Yeni Foça'da ikamet etmekteyim. 745 numaralı Eshot'u kullanmaktayım. Hem şehir içi uygulaması olan 90 dakika tarifesi uygulanmıyor. Hem de arızalandı araç deyip 2 tren daha beklemek zorunda kalıyor yolcular. Bu hafta 3 kez arızalanan araçlar yüzünden istasyonda en az 25 dk. Beklemek zorunda kalıyoruz. Hep mi arızalı araç buraya veriliyor neden bakımları zamanında yapılmıyor. Neden ek bir araç bu gibi durumlar için yeni Foça yolcularına sunulmuyor? Konu ile ilgili umarım bir iyileştirme yapılır.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget