04.03.2017 tarihinde AVM'de yaptığım alışverişim için kasaya gittiğimde küçük kızım sırada olmasına rağmen 3 kişi önüne geçti ve yan kasaya geçtik oradan da bir ilgisizlik ile yine önüne başka kişileri aldılar. Ben ise aldığımız ürünü masaya çarptım ve bu nasıl bir sıra düzeni niye sırayı takip etmiyorsunuz bu çocuğu bekletiyorsunuz diye tepki gösterdim. Ve dilek şikayet kutusuna yöneldim. Şikayet kutusu var evet ama kalem bağlamışlar ucuna içinde kalem yok kalem içi yok. Onu da geçtim müşteri hizmetleriniz varmış alt katta oraya gittim zaten sinirliyim orada olanları anlattım. Oradaki bayan bırakın beni dinlemeyi saygısızca bakın ileride de var şikayet kutumuz dedi alay edercesine. Ailemizin şirketi olarak gördüğümüz Özdilek ailesine hiç yakıştıramadığım bir gün geçirdiler.
Yorum Gönder