Üç gün önce Onur Bebe mağazasından bir adet süt sağma makinesi satın aldım, ürünü açıp denedim ama ürün arızalı çıktı. Geri götürdüm, ürünün firmasına gönderdiler firma ürünün herhangi bir arızasının olmadığını söyleyip tekrardan geri gönderdiler. Onur Bebe ürünü iade almıyor ve kullanamadığımız ürünü bize vermek istiyor, bizleri mağdur ediyor. Gereğinin yapılmasını istiyorum.
Yorum Gönder