Arkadaşlar almış olduğum ürünlerden memnuniyet oranım çok yüksek olmasa da aldığım mağazadaki satıcı T*** bey çok beyefendi, nazik dilli tatlı ve sempatik görünerek dilediğince satana kadar yalanını devam ettirdi, sattıktan sonra 1 sene içinde deri ürünümde kararma, koltuklarım da potluk meydana geldi. T*** denen insan ürünü kardeşim ne zaman evini taşırsan ben bütün mağduriyeti ücretsiz hallederim demişti, bugün evimi taşıyorum diyorum ve kendileri sanki ben hiçbir şey dememişim gibi bu kelimeler, onun ağzından değil de x birinin ağzından çıkmış gibi konuşuyor. Bunlar tatlı dilli ticaret yalancılardır.
Yorum Gönder