Gratis'ten aldığım yüz temizleme köpüğü ve besleyici bakım kremi önce köpük kullandım kızarıklık ve kaşıntı oldu üzerinde durmadım 2 hafta sonra kremi kullandım ve hayatım mahvoldu. Kaşıntı kızarıklık kabarma ne isterseniz var Gratis aradım resmini göndermemi istediler. Gönderdim ama henüz bir cevap. Çıkmadı ya bu kadar şikayet varken hem maddi hem manevi mahvolduk. Böyle dünyaca ünlü bir marka çok ayıp yani bence mağdur olan herkesi aramalı ve zararını gidermeli ben raporda aldım ve mahkemeye karar verdim.
Yorum Gönder