3 hafta oldu aldığım ayakkabı yanlardan açılma yaptı ve garantiye gönderdim fakat 21 iş günü içinde gelecek dedi ve mağdurum. Bir garanti süreci bu kadar sürmemeli müşteri mağduruyum şu an ve çok kaliteli bulmadım açıkçası şu an Nike çok iyi marka görmüyorum eğer mesajımı alındı ise bir geri dönüş yapılmasın lütfen. Mağdurum şu an ve ayakkabıda bir hata varsa başka ürün ile değiştirilmesi gerek bir ay bekletilmemeli.
Yorum Gönder