09.03.2017'de saat 18:15 Niğde-Adana arabası lastik değiştireceğiz diye 35 dakika yolda bekletti. Üstüne tekrardan 25 dakika mola verdi bu ne sorumsuzluk. Yolcuları vakit olarak zor durumda bırakmaya hakkınız yok! Bir daha asla kullanmayacağım!
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder