Kendilerinden 186 liralık alışveriş yaptım ve 1 gün sonra siparişi yolladıklarını söylediler. Kargo takip numarası istediğimde yollamadılar arıyorum telefonu açmıyorlar. Kesinlikle ulaşılamıyor ve beni böyle 7 gün oyaladılar. Siparişi yollamadıkları halde her seferinde yolladıklarını söylediler ve en son mesaj attığımda utanmadan ad soyad gibi bilgiler istediler.
Yorum Gönder