İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Mersin Valiliği Mersin'in Göbeğinde Yolda Yürürken Güpegündüz Esrar İçiliyor

Mersin Valiliği Mersin'in Göbeğinde Yolda Yürürken Güpegündüz Esrar İçiliyor

Artık gerçekten yeter. Bu kaçıncı oldu ihbar edişimiz, rahatsız olduğumuzu dile getirişimiz. Göz göre göre suç işleniyor ama benim polisim birşey yapamıyor. 155 polis imdat hattına belki 50 defa telefon ettik, hem ben hem komşularım hem kapıcı. Dedik ki kardeşim burada 3-5 tane çocuk var (15-21 yaşlarında) ve bunlar belediyenin yapmış olduğu kamelyada oturup sabahtan akşama kadar bali çekiyor, kavga ediyor, kendine jilet atıyor, 5'li grup halinde yolda yürüyüp esrar içiyor ve bunu da bağıra bağıra sokak ortasında söylüyor. " Çek bir tane baba, kafan iyi olsun." Bu ne cesaret ve bu ne aymazlık. Bunları önlemek için kaç kişinin canı yanması gerek yada kaç kişi ölmeli. Bu duruma nasıl olur da bir çare bulunamaz. Buradaki 3-5 kişi tüm mahalleye korku salacak ama benim polisim buna çare bulamayacak. Kabul etmiyorum kardeşim bunu. Benim oğlum kızım okula giderken aynı yoldan geçmek zorunda, gelip geçenlere laf atan, gündüz vakti kapkaç yapan bu kendini bilmezler yüzünden...

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget