iPhone 6 telefonum siri ve benzeri uygulamalarda ses almadığı için servise yolladım geldiğinde dokunmatiği bozuktu. Yeniden Trabzon Esc Servis'e yolladım, beni arayıp kulaklık girişinde sıkıntı var 1500 TL fark ödemeniz gerekiyor dediler. Garanti kapsamındaki ürün için, kulaklık girişiyle dokunmatiği arasındaki alakayı sorduğumda geçiştirmekle yetindiler. Saçma bahaneler ürettiler, servisten geldikten sonra oluşan hata için benden telefonun neredeyse sıfırıyla aynı parasını istiyorlar. Ben dokunmatik için yolladığım telefondan kulaklık girişi bozuk sebebiyle para istemeleri hangi hakla?
Yorum Gönder