Demokrasi kavşağından çıktıktan sonra mezarlık yönüne doğru elektrik aydınlatmaları kavşak yapıldığından beri çalışmıyor ve battı çıktıya girmeden önce ve çıktıktan sonraki yol çizgileri hala çekilmemiş, ne zaman yapılacak diye bekledik fakat yapmaya niyetiniz yok gibi. Bir iş yapılıyorsa tam yapın bari.
Yorum Gönder