Geçen gün Mango Cevahir şubeye hediye gelen bir ürünü değiştirmek için gittim, ürünün etiketi üzerinde fakat ürün fişsiz diye kışlık bir ürün diye etiketi üzerinde olmasına rağmen reyonlarımızda yok değiştiremeyiz deyip gönderdiler beni. Mango gibi bir mağazaya hiç yakıştıramadım bu hareketi, müşteri memnuniyetini sağlamak bu kadar kolayken hayır deyip göndermek gerçekten beni çok üzdü ve hırslandırdı. Mango 'nun tabi ki giden bir müşteriye ihtiyacı yok ama bu da gerçekten yakışmadı. Artık en son tercih edeceğim markalar arasında olacak yine de bilin istedim.
Yorum Gönder